Lite idag

Sitter nere i affären och stör mig lite på telefonen jag bytt till, nog är den lila och söt och låtarna låter som låtar ska och inte nåt plonkande bara. Det enda jag irriterar mig på är att den precis kommit från lagning och nu lyser lampan till blixten eller vad det nu är hela jäkla tiden.
Har inte heller hunnit lägga in shakira låtar på den. Det är lite roligt också för vi verkar inte ha fått tillbaka den telefonen vi lämnade in, för det är lite knepiga bilder på den. Hoppas bara att inte Janne hade några alltför lättklädda bilder på mig på vår telefon, för den har väl nån annan fått. Det känns lite som om de inte fixar felen utan bara byter de trasiga telefonerna med andra inlämnade. Det är väl därför lampan lyser hela tiden nu...

Men nog med teknikens under nu.

Idag är jag på ett riktigt soligt humör, har sällskap av systeryster i affären. Det är riktigt skönt att jag hittat någon som man kan prata om allt med, när man behöver. Känner för att dikta ur mig lite, men finner inte riktigt den koncentrationen när man bubblar med Bea. :)
Men jag skriver ur mig lite osammanhängande känslor ändå.


Just nu
Saknar dig så mycket
Mina tankar finner ingen annan väg
I mitt hjärta finns du
Vill ha dig nära
Vill ha dig här
Just nu
Du är underbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0