Inte tipptopp, men snart...

Fy sjutton vad irriterad jag blev igår. Jäkla idioter som inte kan knipa igen truten ibland alltså. Vissa saker säger man bara inte, är man så pass gammal borde man ha mer vett och kunna tänka sig för. Fick min första panikattack på nåt år. Blev helt chockad, det var så längesen, hade nästan glömt bort hur man fick den att försvinna.
Usch, det är allt bra läskigt att tappa kontrollen så där. Bli helt yr, illamående, hela kroppen bara skakar och tårarna bara rinner. Helt okontrollerat.
Jävla idiot. Och ändå trodde jag att jag kommit över saker och ting så pass att jag kunde ta sånt, men tydligen inte.

Ville inte gå och lägga mig när jag kom hem. Låg i sängen och skakade och grät. Skakade så skadan i revbenen började kännas av igen. Fn så irriterad... Men jag somnade till slut och tror att jag sov ganska lugnt ändå. Vaknade då inte eller nåt sånt och har inget minne av vad jag drömt.
Men jag hoppas att jag kan slappna av ikväll utan skakningar.

Mycket gamla minnen som dök upp igen igår, fy vad nån kan få en människa att känna sig värdelös. Dagen som började så bra...

Idag är det trist väder, inte så konstigt kanske när jag mår som jag mår. Men det känns alltid lite bättre att må dåligt när det regnar. Jag är glad att det finns så goa människor runt ikring mig som alltid får mig att må bättre...
Hoppas att man nån gång får tillfälle att ge dem den tacksamhet de förtjänar.

Känner mig som sagt inte på toppenhumör idag, men det blir nog bra snart ska ni se.
Bubblan är snart tillbaka. ;)



Saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0