Så fint vi har det!

image1
Puss min älskade

Må ju skaffa mig en sån här blogg jag med då... haha! Här följer man strömmen bara... :P Äsch, finns väl sina fördelar att slippa skriva allt på lunar.

Mår så jäkla bra nu. Har aldrig förut tillbringat så mycket tid i matrummet förut, tänk vad ett barbord kan göra.... Älsklingen är uppe och monterar takfläkten så då passar jag på att sno datorn lite.

Har skapat mig en bilddagbok med, men inte orkat lägga upp nå bilder än.

Gud vad skönt det har varit att va ledig några dagar, och otroligt nog helt nykter förutom en öl innan sängdags igår. De va gött att inviga ölglasen och barbordet :)

Nu blir det en massa jobb framöver, så det märks väl när man kan va ledig härnäst.

Gosen är så söt när han gör nyttiga saker, svär värre än en borstbindare, men blir alltid nöjd med resultatet i alla fall. :)

Milis leker massor med sina nya saker. Vi ska köpa lite krokar också så vi får upp hennes tyghyllor och sånt. Idag ska hon till mamma igen, blir alltid så tyst här hemma då. Ja, förutom gosens konstanta musik förstås. :D

Ne, nu blir det en cigg och kanske lite mer kaffe... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0