Nykter fredag...

image6image7
Var bara tvungen att lägga upp de här bilderna.. De visar verkligen våra olika personligheter..

ja, det är nästan lite spännande ibland att vara nykter såna här helgdagar. Jäklar vad liv de blir inne i lilla Mora så fort de är en fredag eller lördag -kväll. Det visar ju verkligen vilket suparställe Mora är alltså, jäkla alkoholist lya.
Ne, glad är jag att man jobbar en del helger och slipper de där. :D

Kom hem för typ en halvtimme sen efter en promenad från Mora efter jobbet. Ska jobba imorrn bitti igen, men bara till fem imorrn, så då kanske man hittar på något skoj. Undrar om Therese och tjejerna skulle ha inflyttningsfest imorrn eller hur de blev.. :S

Kan inte somna direkt efter jobbet, så jag tar mig en öl, sms:ar lite, käkar nån gobit (chokladboll, punchrulle, mazarin typ...)  röker lite förstås. Sen blir de väl att man däckar vid tv:n.
Får väl se hur karln gör om han kommer hem eller inte. Sms:ar med honom nu och de verkar som att han kommer hem. Hm... fylltratten som inte ska upp imorrn :P

Ne nu ska jag hitta på nåt annat....

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh,nej! Den hemska träpanelen hemma hos pappa..! Vårt gamla kök...

2008-09-26 @ 21:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0