Nattsuddar igen...

Gud vad jag är dålig på att lägga mig i tid alltså. Å inte gör man nåt vettigt efter jobbet ändå, har suttit och ätit och spelet lunars jäkla spel i typ två timmar nu. Å så ska man upp imorrn bitti å ta sig til sjukan för att ge blod :P

Idag har jag varit ute och kört en massa iaf, gick toppenbra och nervositeten inför uppkörningen släppte en del. Sen var jag på jobbet några timmar fast jag inte skulle jobba... snacka om att man måste tycka om jobbet haha!
Sen hem och käka och sen tillbaka och börja jobba.

Gött de blir med lite lön nu... men jag längtar till nästa, som blir desto bättre, och sen nästa ändå blir nog ännu bättre, eftersom jag bara jobbar mer och mer :D
Trivs verkligen med att jobba alltså...

Ne nu ska jag försöka krypa till kojs bredvid älsklingen, krypa ner i hans armar så somnar jag nog. Känner att jag kan behöva bli lite uppvärmd också. Tur att han är varm och go min pojk.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0