Mitt i natta



Så har man kommit hem från jobbet då. Mitt i natta :) Har hunnit få i mig några mackor och lite nyponsoppa också, så magen blev lite gladare. Inte käkat sen frukost. Fy på mig, jag som ska ta mig upp minst 3 kilo till för att klara blodgivningen den 25:e... Jag som var så säker på att jag låg över 50 kg nu. Men så köper man sig en våg och ligger kvar på 47, fn har ju legat på samma i fem år nu då typ... bara pendlat ner ibland. Fan vad liten jag är alltså! Haha!

Har lagt upp schema idag, ett jäkla pussel, vi är väl iaf två som kommer jobba ihjäl oss, men det funkar väl det med så länge man piggar upp varandra ibland bara. Själv trivs jag verkligen med att jobba så här mycket. Det är så skönt och så får man ju såklart också lön för mödan! Me like!

Annars händer de väl inte så mycket, har bokat tid för uppkörning, men de är lång kö... :(

Ska väl krypa ner i sängen bredvid pojken nu tror jag och slita honom från korsordet. Grr baby...

/Fröken B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0